(: Don't judge me by past. I'm not a tomboy anymore and I'm not a lesbian :)

24 April 2012

Dont Ever Couple with Pengkid

cun gax akak pengkid nie . HAHA


Assalamualaikum...

Oke, hari nie aku nk bercerita pasal org yg memang cari NAHAS! Tp bukan ngan aku ok..,? dgn ALLAH ! Korunk tau tak pe tuu pengkid? Ape beza pengkid ngan tomboy?? Kalo korunk tak tau, meh aku nk citer..

Tomboy --> Asal kejadian pompuan tp prgai cam jantan or kata-II sopan nye , lelaki..Actually, tomboy nie prgai jer cm laki tp prasaan die still nk dicintai oleh seseorang yg bergelar lelaki. Bagi aku, bdk tomboy nie nk brkwn bley , xda slh pape pun.

Pengkid --> Asal kejadian pun pompuan gax tp prgai bukan cam lelaki , tp lebih daripada jantan! Pengkid nie perasan yg dieorang tuu lelaki sejati sb tuu bile dieorang couple, dieorang jaga btol-II 'awek' dieorang tuu. Pengkid nie jenis loyal and mmg nahas kalo korunk yg bercinta dgn pengkid mula belajar curang. Memang mampos lar org kata! 

Oke, actually aku terpanggil utk story morry pasal isu pengkid nie sb tadi before zohor, aku dgr da kaca pecah kt blakang umah aku tuu. Skodeng punyer skodeng , aku nampak sorg awek yg btol-II awek kan.. So, bg aku there's nothing that I should care. Lama-II aku dgr awek tuu menjerit, then aku intai lagy nampak mulut awek tuu kene tekup ngan sorg jantan.[mse nie aku tak tau aku yg dia tuu pengkid].. Then, aku tgk die heret awek tuu masuk umah. After, dgr lar awek tadi menjerit-jerit. Dalam kepala otak aku nie dh fikir yg biru-II dah, al maklum lahh jantan heret awek masuk dlm rumah. Nie takde kes laen mesti kes rogol... Tapi aku usha-II lagy, rupe nye jantan tuu adalah pompuan.. hikhikhik..bley lak maen bertukar-tukar.igt power rangers ke??.. Then, aku gtau kt ma aku, ma aku pun tak brani masuk campur.. Yela, maen ngan bdk pengkid nie bahaya oooooooo wa ckp sama lu! Aku nmpk pengkid tuu gusti awek tuu. Geram lak aku nk msuk campur tp apakan daya ku, aku hanya lah insan yg lemah.. Isk Isk Isk...

So, korunk yg da cite-II nk kapel ngan pengkid tuu aku nasihatkan, baek tak payah la. Mmg lar dieorang tuu jenis loyal n care giler pasal 'awek' dieorang, tp kalo korunk nk mintak putus lpas nie, konpem dieorang tak kan lepaskan korunk. Aku ckp nie bkn lar aku da pglman kapel ngan pengkid tp kan dh bnyk citer sal pengkid nie. Yang terbaru lak, pengkid cabar fatwa. Nk tau dieorang ckp pe??? Dieorang ckp mmg lar pakaian dieorang ley ubh but not their feeling. Brani siot si pengkid nie. Tp kite tgk lar, slalu nyer, dieorang nie last-II mesti rase menyesal. Yela, dah dada yg elok-II pegi pakai bengkung. Nk bg kecik. Nk bg nmpak cam btol-II jantan?? Esok-II ngan jantan gax kau kawen. Lepas tuu mengandung, then beranak.. Habis tuu cmner kau nk susukan ank kau?? Nk suruh laki kau yg susukan?? Fikir doe!

Lagi pun cube korunk fikir, kalo korunk jd pengkid, yg laki-laki tuu nk kawen ngan sape?? Adoyaiii..., dh lar spesies laki nie dh kurang, korunk yg jd pengkid lak nk rebut awek. Cian lar kt laki yg baek-II tuu. Lagi pun korunk yg jd pengkid nie tak takot ke kalo Nabi Muhammad S.A.W tak ngaku korunk sbg umat baginda? Tak takot?? Plizz lar.., lagi pun korunk mesti dh tau kn perbuatan korunk nie haram and dilaknat! Korunk sume dh besar , dh pndai fikir yg mne baek yg mne buruk. yg mne salah, yg mne btol .
K bhai


p/s : yg aku slalu nmpk, yg jd pengkid nie muke  die cun giler. kalo jd pompuan, mesti ramai yg usha

No comments:

Post a Comment

Lepas baca tuu, tinggal2kanlah komen kat sini ye ^_^