(: Don't judge me by past. I'm not a tomboy anymore and I'm not a lesbian :)

06 January 2012

HEPY NEW YEAR (:

Oip oip
Assalamualaikum

Haiz , pe lar punye malang nasib aku, awal2 tahun dh pun demam. Korang tau tak dh seminggu tau aku demam. Korang tak tau kn? Kn? Kn ? Haha ! Anyway, skrang dh kureng ckit demam, tgl btuk kering jer. Hoho.. batuk biase jer ar. Okay …. ary nie dh 6hb JAN 2012 !! Harap tak terlewat utk aku ucapkan slmt tahun bru or nk bg nmpk educated ckit dri aku yg serba tak pandai nie aku ucapkanlah -->ucpkanlah kasih satu kata yg ku nantikan …lalalala. Mengarutlah pulak aku nie kn. Okayla, aku ucapkanlah skunk ek ? HAPPY NEW YEAR !!  Sempena tahun baru musti la kne da azam baru kn? So, aku aser la kn, korang sumer musti da azam baru kn? Aku pun da gak! Azam aku thn nie
….


….






NK KAWIN !!!!!!!!!!!!!!!! HAHA
tak da la bongok sgt aku nie , kecik2 pun dh gatal nk kawin. (kecik lgy ke aku nie?). okay2, aku gtau korang ek azam aku tahun nie. Azam aku thun nie entah lar . Tak da azam kot. Cme aku tgh tgu result SPM, so aku berhrp lar kn. Hrp2 lar kn. Kn? Kn? Aku nk dpt straight A’s (10A) or plg lekeh pun 8A. Korang doa2 kan lah kt aku ek?? Pliz3 !!! im begging u all. “menyampah korang kt aku kn”
~watever,da aku kesah?”. Dh ar korang, dr aku membebel sorg2 kt cni, baek aku blah. Chow~~




p/s : Setiap kata2 adalah doa. So,korang doa la yg aku musti dpt 10A sb aku nie baek, penyayang(uweks).

2 comments:

  1. insyaallah..buleh eh...mum kea bijok...tp, mum kena doakan aku gak, aku nok 12A+ desh..hehe..aku nok g jordan ambik medic...lau dop pun aku jupo mum di india deh...hehe

    ReplyDelete
  2. natam nie , v india kt ku.xpo2 . doa kt ku deh ?? aku pom doa k saem2 aku

    ReplyDelete

Lepas baca tuu, tinggal2kanlah komen kat sini ye ^_^