(: Don't judge me by past. I'm not a tomboy anymore and I'm not a lesbian :)

21 July 2012

Ramadhan menjengah


Rejab dan Syaaban sudah melabuhkan tirainya. Kini ramadhan pula menjengah, menyatakan supaya muslim menunaikan fardhu yang diwajibkan ke atas mereka iaitu berpuasa sebulan di bulan Ramadhan. 

Seriously, aku memang suka bulan Ramadhan sebab ada solat tarawikh. Aku suka pegi solat tarawikh sebab surau kt rumah aku tu ada budak kecik yg cute-2.But this year,  today is the first day i'm fasting without my mom and my family. Sedih sangat tp aku tetap kena berpuasa sebab ianya dituntut. Semalam aku pegi solat tarawikh kt surau An-Nur. First time pegi without my mom kt tepi tp first time pegi tarawikh ada kawan. Hehe... However, mom and friends, dua org yg berbeza yg sudah tentu lain sifatnya, kn?? Okey my dear, aku tak ley nak story-mory panjang-2 sebab aku ada banyak kerja and assingment and tutorial yg perlu disiapkan. So, Happy fasting to all Muslims. 

Ramadhan
bulan yang dinantikan umat Islam
bulan yang pahalanya berganda
bulan yang  mulia
bulan yang banyak kelebihan

Ramadhan
semoga Allah memberkati diriku di bulan ini
semoga Ramadhan tahun ini lebih baik dari semalam
semoga aku dapat berpuasa sehingga hari terakhir Ramadhan




No comments:

Post a Comment

Lepas baca tuu, tinggal2kanlah komen kat sini ye ^_^