(: Don't judge me by past. I'm not a tomboy anymore and I'm not a lesbian :)

11 May 2012

N double O plus B II


Hey korunk, wtpe tuu? Baru bgn??? So, tak mandi lagi lar nie? Takpe-2, korunk mmg terbaek lahh sb baru bgn, bl0m lagi mandi, terus terjah bl0g aku. hehe, perasan bt0l aku nie.. -.-

Hari nie citer kita pasal bdk N0OB yg aku citer hari tuu.[tekan sini] Nak tau tak pe jd lepas manusia tak waras tuu gaduh ngan aku? After 1 month, that N0OB text me again.Here is the conversation between me and him

N0ob : Salam, 
Aku : Wassalam, jgn ggu aku lagi!
N0ob : Nape, sy cuma nk kwn smula jer dgn awk. Tak boleh ke? Jht sgt ke sy nie?
Aku : Yup! Kau mmg jht walaupun org kata kau baek! Sb kau jht dlm diam ibarat gunting dlm lipatan! It's better utk aku kwn ngan budak-2 penagih tuu drpd kwn dgn kau sb aku dh tau dieorang bt keje jahat. Tak mcm kau! Tunjuk belang bila org dh bt baek! 
N0ob : Ouh, takpe lahh. Awk lbeyh pilih utk jd istri penagih ek? Takpe-2..
Aku : But it's better than u! Dont disturb me again or i'll get somebody to beat u! Dont think that i'm just talking or afraid wiith u! I maen it!!
N0ob : Wow!

Tuu lah bdk noob a.k.a. bangang yg prnah aku jumpa,. Sial! Nk kawan ngan org tp bnyk muslihat.. Igt aku bodoh sgt ke nk kwn ngan mamat gila seks cm kau?? Bleh blah ar!! Tp kan, aku igt dia dh stop ggu aku, tp tetap jer texting aku lg. Pape pun, aku tak rasa terganggu ponn sb dh block n0 dia. Kalo c0l, automatically f0n aku takkan berbunyi and if he texting me, aku takkan perasan sb dh block . HAHAHA

p/s : kwn mmg diperlukan dlm hidup kita tp apa guna kalo brkwn hanya merosakkan kita. 

No comments:

Post a Comment

Lepas baca tuu, tinggal2kanlah komen kat sini ye ^_^